فرمانده سپاه شهدا؛

ارتقای امنیت و توسعه پایدار رویکرد اصلی سپاه در آذربایجان‌غربی است

امنیت پایدار، توسعه پایدار دو رویکرد اصلی سپاه

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، سردار محمدحسین رجبی در این مراسم با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه عنوان کرد : فلسطین یه فلسفه جهانی هست و تمام مسلمین جهان عزم راسخ و اتحاد خود را بر پیروزی و آزادی قدس اشغالی ایجاد کردند.

وی از تفاوت مبارزه جبهه مقاومت و رژیم اشغالگر گفت و افزود: تنها تکیه دشمن، بر تجهیزات پیشرفته خود است ولی در مقابل جبهه مقاومت در کنار افزایش توان نظامی خود، با استعانت از دستور الهی جهاد می‌کنند و صدالبته خداوند هم همراه آنان هست‌.

رجبی در ادامه تصریح کرد: سپاه پاسداران در آذربایجان غربی را می‌توان به منشأ امنیت ، فرهنگی ، بسیج ده ها میلیونی ،محرومیت زدایی ، مردم یاری او غیره تعریف کرد .

وی همچنین از جوان‌گرایی مسئولیت ها در سطح کشور ، استانی و شهرستانی گفت و بیان داشت: جوانان با بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان و بهره‌گیری از تجربه های چندین ساله آنان، گره گشایی هایی را با استفاده از تفکر جهادی و انقلابی خود ایجاد می‌کنند.

فرمانده سپاه آذربایجان غربی بسیج را معجزه قرن و حضرت امام خمینی (ره) برشمرد و گفت : بسیج در حوزه عمران ، محرومیت زدایی و مردم یاری با قدرت بیشتری در میدان حاظر است و در زلزله اخیر خوی هم دیدیم که از نقاط مختلف کشور و استان، بسیجیان در قالب گروه های جهادی به مناطق زلزله‌زده سرازیر شدند.

این مراسم با حضور خانواده شهدا، رزمندگان ، ایثارگران ، اعضای شورای تأمین و اداری شهرستان خوی، بسیجیان ، خبرنگاران و اصحاب رسانه در مجموعه فرهنگی آموزشی عترت بوتراب خوی برگزار شد.

در این مراسم ، امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده سپاه سابق و جدید شهرستان خوی با اشاره دستاوردها و مجاهدت های شبانه روزی سپاه پاسداران سخنرانی نمودند.

در پایان از زحمات و خدمات چندین ساله سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علائی تقدیر و سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی بعنوان فرمانده سپاه شهرستان خوی معرفی شد.

تودیع معارفه فرمانده سپاه

ارتقای امنیت و توسعه پایدار رویکرد اصلی سپاه در آذربایجان‌غربی است