همزمان با فرا رسیدن پایان سال؛

آماده‌سازی آرامستان‌های شهر خوی برای پنجشنبه آخرسال/سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی

پنج شنبه آخر سال

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، یاسر حسن زاده در تشریح این خبر گفت: با توجه به رسم دیرینه زیارت اهل قبور در پنجشنبه‌ آخر سال و ازدحام جمعیت در این روز، پس از بازدید میدانی از کلیه معابر و مسیرهای مواصلاتی به آرامستان شهرداری با همکاری پلیس راهور تدابیری برای رفاه هرچه بیشتر شهروندان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی اطراف آرامستان‌های شهر خوی، از بسته شدن جاده‌های منتهی به آرامستان‌ها از روز چهارشنبه خبر داد و افزود: جهت رفاه حال شهروندان کلیه تاکسی‌های درون شهری و حمل و نقل عمومی با تمام توان آماده خدمات رسانی به عموم مردم و شهروندان می‌باشند و اتوبوس های شهری نیز با تمام ظرفیت خدمات دهی خواهند نمود.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری‌ خوی ادامه داد: برای کنترل مناسب ترافیک و جلوگیری از ازدحام، پارکینگی در اطراف آرامستان‌ در نظر گرفته شده تا با ساماندهی خودرو ها، تردد بصورت روان باشد.

وی اظهار داشت: همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قبل از پنجشنبه آخرسال، اقدام به کاشت گلهای فصلی و درختچه در آرامستان و اطراف قطعه های قبور و نیز آماده سازی گلدان های اهدایی به قبور شهدا خواهد نمود.

حسن زاده با اشاره به سایر اقدامات بیان داشت: هماهنگی های لازم با کلیه دستگاه های دخیل در برگزاری پنجشنبه آخر سال اعم از نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، معاونت خدمات شهری شهرداری و غیره صورت گرفته تا بهتر از سال های گذشته شاهد مراسمی با نظم خاص باشیم.

آماده سازی آرامستان های خوی

آماده‌سازی آرامستان‌های شهر خوی برای پنجشنبه آخرسال/سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی