پس از یک دهه صورت گرفت؛

آغاز عملیات احداث خیابان ۳۰ متری ادامه بلوار شیخ نوایی(ره) تا جاده قطور

خیابان ۳۰ متری جدید

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حسن نصراله پور در تشریح جزئیات این خبر افزود: یکی از اولویت های اصلی مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر خوی، رفع مطالبات چندین ساله مردم این شهر است که در این راستا اقدامات ارزنده ای طی سه سال گذشته صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آغاز این پروژه با تلاش و همت سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام گرفته که اکنون فاز عملیاتی خاکبرداری آن آغاز شده است.

نصراله پور با اشاره به اینکه این پروژه پس از آزاد سازی و رفع معارضین آغاز شد، اظهار کرد: خیابان ۳۰ متری به امتداد ۱ کیلومتر از تقاطع خیابان پیام نور تا ابتدای جاده قطور خواهد بود.

شهردار خوی ادامه داد: با توجه به وجود رودخانه در مسیر اجرای پروژه، پلی به عرض ۱۵ متر و طول ۴۰ متر بر روی این رودخانه اجرا و همزمان با پروژه مذکور در ۱۲ ماه کاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: با اجرای این پروژه، مشکلات دسترسی بیش از ده ساله برج های دوقلو همچنین خیابان و کوچه های هم جوار نیز رفع و بعنوان پروژه ای ارزشمند در رفع مطالبات مردمی به یادگارخواهد ماند.

نصراله پور خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی در مسیر خیابان پیام نور و جاده قطور و دسترسی آسان مردم به نقاط مختلف شهر خواهیم بود.

احداث خیابان جدید به همت شهرداری خوی

آغاز عملیات احداث خیابان ۳۰ متری ادامه بلوار شیخ نوایی(ره) تا جاده قطور