نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خوی گفت: به مناسبت روز درختکاری و در راستای پویش ملی «سرو ایران»، شهرداری خوی با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان اقدام به کاشت ۲۰۰ نهال در پارک کوهستانی خاتون این شهر کرد.
شهردار خوی گفت: مجموعه مدیریت شهری تاکنون بیش از ۲۹ هزار اصله نهال در سطح کشور کاشته است و در راستای حمایت از پویش سراسری در سایه مادر که بمناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در سرتاسر کشور راه انداخته شده، تا پایان سال نیز ۳۲ هزار اصله نهال کاشته می شود.
بهترین رجز های انقلابی