جهش آموزشی شهرداری خوی؛

گام های استوار در عرصه آموزش برداشته شده است

جهش آموزشی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حسن نصراله پور افزود: خانواده های محترم خویی بسته به علایق و نیازهای خود می توانند در کلاس های آموزشی شهرداری که از سوی اداره آموزش این سازمان در مجموعه فرهنگی و ورزشی بانوان،خانه محله و پارک ترافیک ارائه می شود، بصورت رایگان شرکت داشته باشند.

وی ادامه داد: بخش عمده این آموزش ها در ایجاد شغل خانگی و یا توسعه فعالیتهای اقتصادی بانوان همچنین تقویت پایه های آموزشی و تحصیلی کودکان و دانش آموزان تاثیرگذار است.

شهردار خوی با اشاره به اهداف برگزاری آموزش های مختلف در شهرداری بیان داشت: مشاوره های مختلف فردی، تحصیلی، ناهنجاریهای اجتماعی، مشکلات خانوادگی، بهداشتی، مذهبی، با حضور مشاوران با تجربه بصورت عمومی و مشاوره های فردی و اختصاصی بصورت رایگان در طول هفته برگزار می شود و تلاش می کنیم بر اساس اهداف سازمانی در تحکیم بنیان خانواده ها گام های مثبت و موثری برداریم.

نصراله پور همچنین عنوان کرد: علاوه بر کلاس های آموزشی و علمی، رشته های مختلفی نیز برای علاقمندان بصورت رایگان برگزار می شود که از آن جمله می توان به آینه کاری، دکوراتیو، گلدوزی، عکاسی، آموزش های حقوق و وظایف شهروندی، بهداشتی و کانون سلامت با مشارکت دانشکده علوم پزشکی، خیاطی و بافتنی، شیرینی پزی، میوه آرایی، فینگرفود، قلم زنی روی فلز، آشپزی، رزین کاری، فتوشاپ و کورل دروا، بهداشت پوست و مو، چرم دوزی و … اشاره کرد.

وی از برنامه ریزی برای اجرای سایر برنامه های آموزشی در این شهرداری خبر داد و افزود: بزودی فعالیتهای آموزشی بانوان در حوزه سلامت جسمانی با ارائه آموزش در رشته های مختلف وزشی در مجموعه فرهنگی وزشی بانوان نیز آغاز می شود. شهردار خوی تاکید کرد: ورزش های صبحگاهی برای خانواده های و بانوان محترم بصورت روزانه در مجموعه پارک بانوان ارائه می شود.

جهش آموزشی

گام های استوار در عرصه آموزش برداشته شده است