همزمان با 9 دی ماه؛

پیام شهردار خوی به مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

پیام شهردار بمناسبت ۹ دی ماه

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، متن پیام حسن نصراله پور شهردار خوی به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

نهم دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند.

رهبر معظم انقلاب اسلامى حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، یادآور حماسه‌ای دیگر از امت خداجو و مؤمن ایران اسلامی در شناخت نفاق دشمنان علیه نظام مترقی جمهوری اسلامی و مقابله با فتنه‌گری در ایجاد فاصله میان امت و ولایت بود. رمز ماندگاری حماسه نهم دی در بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی و دفاع از ارزش‌های دینی و ملی نهفته است و این بصیرت انقلابی مردم شریف، تجدید ميثاقی ماندگار با ولایت را رقم زد.

آحاد ملت ایران در این روز ندای رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) را شنیدند، در صحنه حاضر شدند و اثبات کردند که با پشتیبانی از اصل ولایت فقیه، استکبارستیزی و توسل به مکتب ناب محمدی، علوی و حسینی می‌توان بر بزرگترین فتنه‌ها غلبه کرد. در شرایط حساس و خطیر کنونی که انقلاب و میهن اسلامی برابر جبهه استکبار مقاومت کرده و درخشش شگفت‌انگیزی از خود را به نمایش می‌گذارد، نهم دی با درس ها و تاثیرات شگرف خود عبور سرافرازانه ایران و ایرانی را از مشکلات تضمین خواهد کرد. بصیرت مردم در گرانمایه‌ای است که تنها با خدمتگذاری مسئولین قدردانی خواهد شد و این عهدی است که همچنان به آن پایبند هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و با تکریم یاد و همت انقلابی و مومنانه حماسه سازان همیشه جاوید ۹ دی، اطمینان دارم که با استعانت از خداوند بزرگ و عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) تحت زعامت داهیانه رهبر معظم انقلاب زمینه‌های عزت و افتخار کشور و ملت فرهیخته ایران مهیا خواهد شد.

حسن نصراله پور

شهردار خوی

پیام شهردار خوی بمناسبت 9 دی

پیام شهردار خوی به مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت