با فرا رسیدن دهه فجر پیام صادر شد؛

پیام تبریک رییس و اعضای شورای اسلامی شهر خوی بمناسبت فرارسیدن دهه فجر

آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بازگشت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷، نوید بخش تزلزل ابهت تصنعی استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن شد و با آمدن روشنایی حق، دیو جهل و استبداد از میان رفت، چرا که ” جاء الحق و زهق الباطل”. اینک در آستانه طلیعه فجر و سالگرد بازگشت امام راحل به میهن اسلامی شاهد عزت امت اسلام در سراسر عالم و درس آموزی ملت ها از انقلاب اسلامی در خروش ایشان برای پایان دادن به ظلم و ستم فرعونیان هستیم و شاهد فجری دیگر بر اثبات جهان شمولی انقلاب عظیمی که با زعامت رهبری بزرگوار، دور اندیش و بصیر حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تا سپردن پرچم انقلاب حسینی به دست توانمند حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهایی بشریت از قیود استکبار جهانی به پیش می رود.

هر چند انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به پیروزی، آزمایشهای سخت و مراحل دشواری را گذرانده است، اما حفظ و نگهداری و استمرار آن به مراتب مشکل تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد.

به حول و قوه الهی مراسم جشن پیروزی انقلاب امسال پر شورتر و باشکوه‏ تر از هر سال برگزار خواهد شد. مردم عزیز ما، به خوبى درک مى‏ کنند که هر قدر فشار دشمنان خارجى بیشتر شود حضور در صحنه لازم‏تر و ضرورى‏ تر و مایه برطرف شدن خطرهاى احتمالى و غلبه بر مشکلات می باشد.

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر را به ملت غیور ایران و مردم شریف و دارالمومنین خوی تبریک می گوییم و امیدواریم با محور قرار دادن معنویت، ارزشهای انقلاب اسلامی و اتحاد و همدلی از نظام مقدس اسلامی بعنوان عطیه الهی به خوبی حفاظت نماییم.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر خوی

دهه فجر انقلاب اسلامی

پیام تبریک رییس و اعضای شورای اسلامی شهر خوی بمناسبت فرارسیدن دهه فجر