فراخوان جـذب سرمایه گذار

دانلود فایل کامل فراخوان جذب سرمایه گذار ( پنت بال )

   فراخوان جذب سرمایه گذار( نوبت دوم)       تاریخ:  ۲۳/۱۱/۱۴۰۲

                                                                                               

شهرداری خوی در نظر دارد به منظور ارتقاء سرانه های ورزشی و تفریحی و نیز ایجاد روحیه و نشاط اجتماعی  ، تجهیز و بهره برداری از پنت بال در پارک کوهستانی خاتون که طبق صورتجلسه مورخه ۸/۸/۱۳۹۱ جهت حفظ و نگهداری و ایجاد فضای سبز از طرف اداره راه و شهرسازی تحویل شهرداری خوی گردیده و شهرداری نسبت به زیر سازی و تسطیح محل و سرویس بهداشتی و اتاق مدیریت و نمازخانه در نزدیکی محل اجرای طرح اقدام نموده است باستناد مصوبه شورای اسلامی شهر به شماره ۱۶۵ مورخه ۰۹/۱۰/۱۴۰۲ به صورت مشارکتی اقدام نماید.لذا با استناد به آیین نامه مالی سرمایه گذاری از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت و توانایی مالی در این خصوص دعوت بعمل می آید تا پیشنهادت خود را ظرف مدت ۱۷ روز پس از تاریخ انتشار آگهی تا مورخه ۱۰/۱۲/۱۴۰۲ به دبیرخانه شهرداری خوی واقع در بلوار شیخ نوایی ساختمان مرکزی شهرداری طبقه همکف تحویل نمایند. شرکت‌ کنندگان با ارائه‌ اسناد و مدارك لازم اولاً نسبت‌ به‌ اثبات توانمندی‌ خویش‌ برای‌ انجام پروژه حاضر اقدام وثانیاً شهرداری‌ پس‌ از احراز توانمندی‌، طرح ها و پیشنهادات واصله‌ را بررسی‌ و شریک‌ واجد شرایط‌ را انتخاب خواهد نمود.

نشانی‌ محل‌ اجرای‌ پروژه: پارک کوهستانی خاتون

– در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال در اسناد فراخوان و نحوه ثبت نام خواهشمند است از طریق مراجعه حضوری به آدرس : بلوار شیخ نوایی شهرداری مرکزی واحد سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی ویا تماس تلفنی با مدیریت سرمایه­گذاری و مشارکت های مردمی ۰۴۴۳۶۳۳۰۰۰۳ اقدام نمایید.

شرایط متقاضیان :

۱- دارا بودن توانمندی مالی و فنی جهت اجرای موضوع مشارکت

۲- داشتن حسن سابقه مفید در موارد مشابه

مدارک  لازم :

۱-تصویر اساسنامه و آخرین روزنامه رسمی

۲- ارائه مستندات لازم مربوط به سرمایه گذاری های انجام شده در این خصوص یا هرگونه اسناد که بیانگر توان سرمایه گذار در این رابطه باشد.

۳- ارائه  مستندات لازم مربوط به دارا بودن توان مالی

۴- ارائه مستندات لازم مربوط به دارا بودن توان فنی و تجربه مشابه مرتبط با موضوع

۵- ارایه پیشنهادات لازم در خصوص نحوه مشارکت و سرمایه گذاری متناسب با شهر خوی

                                                                                                           حسن نصراله پور – شهردار خوی

 

دفترچه   راهنمای

 شرکت در فراخوان طرح های سرمایه گذاری شهرداری خوی

دی ۱۴۰۲

 

 

به متقاضیان توصیه می شود  ضمن  مطالعه  دقیق  مطالب این دفترچه  ،

 فرم های مربوطه  را  بدون قلم خوردگی تکمیل نمایند.

 

مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی

 شهرداری خوی

 

عنوان

صفحه

فهرست اسناد فراخوان

۱

راهنمای شرکت در فراخوان

۲

شرایط عمومی

۳

شرایط اختصاصی

۴

برگه نحوه قرارگیری اسناد فراخوان

۵

فرم مشخصات متقاضی

۶

فرم آورده طرفین (قیمت های پایه)

۷

فرم پیشنهاد قیمت و درصد سهم الشرکه فراخوان

۸

 

تمامی اسناد بصورت امضاء شده در پاکات مربوطه گذاشته و پاکت های الف ؛ ب ، ج در داخل پاکت بزرگ قرار گیرد.ذکر نام پیشنهاد دهنده و موضوع فراخوان بر روی کلیه پاکات الزامی است

 

ضمن سپاسگزاری از حضورتان در فراخوان عمومی فرصت­ سرمایه گذاری این شهرداری، خواهشمند است موارد زیر را به دقت مطالعه فرموده و مطابق راهنمایی انجام یافته نسبت به تکمیل مدارک و ثبت نام در فراخوان اقدام فرمایید.

  • کلیه اسناد فراخوان خصوصاً شرایط عمومی و اختصاصی فرصت سرمایه­گذاری را دقیقاً مطالعه نموده و در صورت احراز شرایط نسبت به حضور در فراخوان اقدام نمایید.

تبصره: متقاضیانی که شرایط مندرج در فراخوان را نداشته باشند در مرحله رسیدگی، از فراخوان حذف خواهند شد.

  • در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال در اسناد فراخوان و نحوه ثبت نام خواهشمند است از طریق مراجعه حضوری به آدرس : بلوار شیخ نوایی شهرداری مرکزی واحد سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی ویا تماس تلفنی با مدیریت سرمایه­گذاری و مشارکت های مردمی ۰۴۴۳۶۳۳۰۰۰۳ اقدام نمایید.
  • مدارک درخواستی را به شرح این فراخوان  حداکثر تا تاریخ ۱۰/ ۱۲/۱۴۰۲در پاکت سربسته قرار داده و به دبیرخانه شهرداری خوی واقع در بلوار شیخ نوایی جنب اداره تامین اجتماعی  شهرداری مرکزی تحویل داده و شماره ثبت دریافت نمایید. اشخاصی که در مهلت تعیین شده موفق به دریافت شماره ثبت نشوند از حضور در فراخوان منع خواهند شد مدارک تحویلی مسترد نخواهد شد.
  • پاکت های حاوی پیشنهادات رسیده در کمیته فنی بازرگانی سرمایه گذاری ارزیابی و پس از تایید و تصویب توسط کمیسیون معاملات شهرداری گشایش یافته که نتیجه متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

راهنمای شرکت در فراخوان طرح های سرمایه گذاری شهرداری خوی – دی ۱۴۰۲

آگهي فراخوان عمومي جذب سرمايه گذاردی ۱۴۰۲

جانمایی و موقعیت مکانی پنت بال :پارک کوهستانی خاتون

 

شرايط عمومي شركت در فراخوان :

   به منظور توسعه و تشويق سرمايه گذاري و مشاركت اشخاص حقيقي و حقوقي در طرح هاي توسعه و عمران شهري مصوب جلسه مورخه  ۱۶۴  شوراي محترم اسلامي شهرخوی  ۰۹/۱۰/۱۴۰۲شهرداري خوی در نظر دارد: برای پروژه زیر از طريق فراخوان عمومي با شیوه های مختلف سرمایه گذاری متقاضیان مشارکت را شناسایی و جذب  نماید.

ردیف

نام پروه مشارکتی

تعداد

۱

پنت بال

۱۵ دستگاه

 

 

لذا متقاضيان مي توانند طرح پیشنهادی خود را در خصوص این آگهی و سایر پیشنهاد ها و ایده های  قابل اجرای سرمایه گذاری به همراه آنالیز هزینه و درآمد ، توانمندی مالی ، رزومه کاری و سهم الشرکه پیشنهادی برای شهرداری را به دبیرخانه شهرداری خوی واقع در بلوار شیخ نوایی ، دبیرخانه ساختمان مرکزی شهرداری خوی تحویل ورسید دریافت نمایند.

تاريخ آخرين مهلت ارسال مدارك : پايان وقت اداري روز ۱۰/ ۱۲/ ۱۴۰۲ و گشایش پیشنهاد ها ۱۳ / ۱۲/۱۴۰۲

  • شمول لایحه قانونی منع مداخله كاركنان دولت در معاملات دولتي و كشوري مصوب ۲۲/۱۰/۱۳۳۷ در اين فراخوان ساري وجاري است.
  • اشخاص حقيقي و حقوقي بايد علاوه بر دارا بودن كليه توانايي هاي لازم ، منع قانوني براي عقد قرارداد مربوطه نداشته باشند.
  • اشخاص حقوقي(شركتها) بايد داراي آگهی تاسیس، اساسنامه مصوب و ثبت شده و کلیه آگهی های تصمیمات و تغییرات بعدی تاکنون و مندرج در روزنامه رسمی باشند و موضوع فعاليت آن­ها با عنوان فراخوان سرمايه گذاري و قرارداد همخواني داشته باشد تشخيص اين امر بر عهده كميسيون بازگشايي پاكت های فراخوان خواهد بود.
  • درخصوص شركت كنندگان در فراخوان بايد ملائت مالي و توانايي و صلاحيت انجام كار توسط ايشان ، براي شهرداري محرز و بلاترديد باشد.
  • با توجه باينكه تامين مالي پروژه موضوع فراخوان ، از سوي سرمايه گذار خواهد بود فلذا در اولويت اول ، توانمندي مالي شخص حقیقی یا حقوقی متقاضي بررسي و احراز خواهد شد.
  • شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است.
  • صرف شرکت در فراخوان به منزله ایجاد حق نسبت به متقاضی نخواهد بود و نتیجه فراخوان پس از تشریفات قانونی به برنده اعلام خواهد شد.
  • شهرداری ملزم نیست به پیشنهادات مبهم و مشروط ، بدون مدارک درخواستی و بعد از انقضاء مدت آگهی ترتیب اثر دهد.
  • سرمایه گذار تایید مینماید با شرکت در فراخوان کلیه مفاد قرارداد و ضمائم آن و اسناد فراخوان را مطالعه و قبول نموده است.

تاريخ چاپ آگهی در ماهنامه رسمی و محلی شهر خوی : نوبت اول دی ماه ۱۴۰۲

و درگاه اینترنتی شهرداری خوی به نشانی:WWW.KHOY.IR

شرايط اختصاصی شركت در فراخوان پروژه های سرمایه گذاری

  • در صورتی که سرمایه گذار شرکت خارجی باشد می بایست نسبت به ارائه اساسنامه و همچنین صاحبان امضای مجاز شرکت در قبال تعهدات قراردادی بصورت ترجمه شده و کامل توسط دارالترجمه رسمی اقدام و ارائه نماید.
  • شرکت ها یا اتباع خارجی متقاضی شرکت در فراخوان می بایست نسبت به ارائه مجوزهای قانونی اعم از ماده ۶ قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذار خارجی اقدام نمایند بدیهی است شهرداری مساعدت های لازم در خصوص صدور مکاتبات را بعمل خواهد آورد.
  • در صورتیکه متقاضی سرمایه گذاری شریک خارجی باشد بایستی با مشارکت سرمایه گذار داخلی و بصورت کنسرسیوم پیشنهاد قیمت نماید(حداکثر سهم سرمایه گذار خارجی در کنسرسیوم معادل ۴۹% خواهد بود).
  • مبلغ تضمین سپرده شرکت در فرآیند ارجاع کار ( فراخوان) به استناد آیین نامه تضمین معاملات مشارکت عمومی – خصوصی معادل ۰۰۰/۰۰۰/۲۷۳ ریال بوده که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی و یا بصورت نقدی به حساب سپرده شهرداری خوی به شماره ۳۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۶۲۹۱۷۰۰۰۸         IR نزد بانک ملی شعبه مرکزی خیابان انقلاب  واریز و در پاکت الف قرار گیرد. بدیهی است بمحض عقد قرارداد و ارائه تضمین حسن انجام تعهدات برابر بند ذیل ضمانت حاضر آزاد خواهد شد
  • برابر ( آیین نامه تضمینات عمومی – خصوصی ) مبلغ ضمانت حسن انجام تعهدات به میزان ریال تعیین که بصورت نقدی یا ضمانت نامه بانکی  معتبر ظرف مدت یک هفته پس از برنده شدن در فراخوان و قبل از عقد قرارداد از سوی سرمایه گذار به حساب سپرده  شهرداری خوی به شماره ………. نزد بانک …….. شعبه …….. تسلیم خواهد شد و تضمین حسن انجام تعهدات قرارداد سرمایه گذار تا پایان عملیات اجرای طرح و ایفای تعهدات سرمایه گذار نزد شهرداری بلوکه خواهد گردید.
  • از بین شرکت کنندگان، برنده فراخوان شخصیت حقیقی یا حقوقی خواهد بود که بیشترین درصد مشارکت در پروژه برای شهرداری و کئتاه ترین زمان دوره مشارکت را پیشنهاد نماید
  • در صورت امتناع سرمایه گذار پس از برنده شدن در فراخوان از عقد قرارداد ظرف مدت یک ماه ضمانت شرکت درفراخوان موضوع بند ۴ به نفع شهرداری ضبط خواهد گردیدو نسبت به عقد قرارداد با برنده دوم اقدام خواهد شد.
  • در شرایط یکسان از نظر ارزیابی نهایی برای شرکت کنندگان، شرکت های دانش بنیان در اولویت خواهد بود.
  • آورده شهرداری در فراخوان به صورت ثابت لحاظ گردیده و آورده مورد نیاز سرمایه گذار بصورت پیشنهادی تهیه شده و متقاضیان می توانند با ارائه قیمت های برآوردی خود وتکمیل جداول هزینه های پیوست نهایتاً درصد پیشنهادی و مدت مشارکت را اعلام نمایند. (بدون تغییر در آورده شهرداری)
  • آورده شهرداری در پروژه های سرمایه گذاری بصورت BOLT وBOT   در اختیار گذاشتن محل نصب دستگاه ها و سخت افزارها جهت اجرا موضوع مشارکت و صدور مجوزهای لازم (مجوزهای مربوط به شهرداری ) خواهد بود.
  • آورده شهرداری در پروژه های سرمایه گذاری بصورت مشارکت مدنی بصورت عرصه آزاد سازی شده پروژه و عوارض پروانه ساختمان می باشد و همچنین هزینه های ساخت ، طراحی و نظارت و سایر هزینه های پروانه (مراجع غیر از شهرداری اعم از بیمه ، نظام مهندسی و غیره) جزء آورده سرمایه گذار خواهد بود.

نحوه تنظیم و قرارگیری اسناد شركت در فراخوان

الف)محتواي پاكت «الف» فراخوان :

– ضمانت شرکت در فرایند ارجاع کار( برابر آیین نامه تضمینات عمومی خصوصی ) مطابق بند ۴ شرایط اختصاصی اسناد فراخوان)

ب) محتواي پاكت «ب» فراخوان :

  • مدارک :

اشخاص حقوقی

اشخاص حقیقی

–  كپي مصدق اساسنامه شركت

–  كپي مصدق آگهي تاسيس

–  كپي مصدق آخرين تغييرات مندرج در روزنامه رسمي

–  كپي مصدق صفحه اول شناسنامه و كارت ملي مديرعامل و صاحبان اصلی امضاء مجاز

– کپی مصدق شناسنامه از صفحه اول

– کپی مصدق کارت ملی

–  کپی پایان خدمت

 

  • آگهی فراخوان مهر و امضاءشده (قابل دریافت از سایت شهرداری خوی)
  • فرم مشخصات متقاضی فراخوان مهر و امضاءشده
  • راهنمای شرکت در فراخوان،شرایط عمومی و خصوصی شرکت در فراخوان مهر و امضاءشده
  • برگ قیمت های پایه(جداول شماره یک و دو)

ج) محتوای پاکت «ج»  فراخوان:ارائه پیشنهاد

  • برگ پیشنهاد قیمت و درصد مشارکت سهم شهرداری

 

 

 

هر ۳ پاکت را در داخل پاکت بزرگ قرار داده و  روی آن عبارت ( پاکت فراخوان پروژه ………………..  و نام متقاضی …………………………….  )  را نوشته و قبل از اتمام مهلت فراخوان به دبیرخانه شهرداری خوی تحویل داده و شماره ثبت دریافت فرمایید.

فرم مشخصات  متقاضی فراخوان عمومی سرمایه­گذاری

حقوقی:

نام شرکت:…………………………………….. نام مدیرعامل:……………………………………………. شماره ثبت:……………………..

نوع فعالیت شرکت:………………………………… صاحبان مجاز حق امضاء برابر آخرین تغییرات:…………………………………

 

حقیقی:

نام:……………………..  نام خانوادگی:…………………….. شماره کارت ملی:………………………….. صادره:…………….

آدرس دقیق پستی:……………………………………………………………………………………………………………………..

تلفن: …………………

فاکس: …………………

ایمیل: …………………

وب سایت: …………………

اینجانب ……………………….. با توجه به سوابق فعالیت اعلامی در صفحه ۴ این دفترچه برابر مستندات پیوستی و آگاهی کامل از متن فراخوان سرمایه گذاری شهرداری خوی و تایید کلیه مندرجات این دفترچه برای شرکت در طرح مشاركت در احداث و بهره برداري از پروژه پنت بال آگهی فراخوان سرمایه گذاری دی ۱۴۰۲ شهرداری خوی مشارکت می نمایم.

سوابق:

ذکرگزیده­ای از سوابق و رزومه کاری:

 

 

 

نام و نام خانوادگی:                      عنوان مسئولیت در شرکت:                                         محل امضا و  تاریخ

آورده های طرفین(پایه) در  خصوص پروژه ……………………… ( طبق نظریه کارشناسان رسمی دادگستری )

 

 

 

جدول شماره یک: (آورده شهرداری طبق نظریه کارشناسان رسمی دادگستری)

ردیف

عنوان طرح

مساحت عرصه

ارزش هرمترمربع (ریال)

ارزش کل عرصه محل طرح(ریال)

هزینه عوارض صدور پروانه ساختمانی

جمع کل آورده ها

۱

پنت بال

۵/۲۲۷۵ متر مربع

 

 

 

 

۲

زیر سازی

 

 

 

 

 

۳

تاسیسات و تجهیزات عمومی

 

 

 

 

 

۴

 

 

 

 

 

 

 

آورده شهرداری : …………………………………………………. ریال

درصد پایه شهرداری : حد اقل ………%

فرم پیشنهاد  قیمت و درصد سهم الشرکه در خصوص پروژه پنت بال

جدول شماره دو : (قیمتهای پیشنهادی آورده سرمایه گذارجهت اجرا و بهره برداری )

ردیف

نام طرح

تعداد/ متر

قیمت واحد

قیمت کل

ملاحظات

 

۱

پنت بال

۱۵ دستگاه

 

 

 

 

۲

فنس کشی

 

 

 

 

 

۳

کانکس ویلایی و نگهبانی

 

 

 

 

 

۴

سایر هزینه های اجرایی

 

 

 

 

 

۵

هزینه جدول گذاری و آب بند

جدول دو طرفه ۱۳۵ متر طول + ۱۶٫۵ متر مکعب آببند

 

 

 

 

 

جمع

 

 

 

 

آورده نهایی سرمایه گذار

…………………..ریال

             

 

 

 

جدول شماره سه :  (پیشنهادات سرمایه گذار جهت مشارکت)

دوره مشارکت

…………….. سال /…….ماه/…….روز

اجاره بهای پرداختی ماهانه به شهرداری در سال اول

…………………… ریال

درصد افزایش سالانه اجاره بهای پرداختی به شهرداری

…………………… درصد

دوره بازگشت سرمایه در طول دوره مشارکت محاسبه و پیشنهاد گردد

 

ارائه قیمت  و درصد پیشنهادی بدون تکمیل جدول شماره۳ فاقد اعتبار بوده و پیشنهادات مذکور از روند ارزیابی خارج خواهد شد.

 

 

از  مشارکت  شما در  فراخوان طرح های  سرمایه گذاری  شهرداری  خوی  سپاسگزاریم