همزمان با هفتم مهرماه روز آتش نشانی ؛

سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی

گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی، روز جمعه هفتم مهر ماه مصادف با روز آتش نشانی و ایمنی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان خوی سخنرانی نمود.

بر اساس این گزارش آتش پاد دوم سجاد حسینلو بمناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی بعنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان خوی سخنرانی کرد.

سجاد حسینلو ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی و همچنین تقدیر بابت ارج نهادن به جایگاه آتش نشانان و فراهم کردن این زمان سخنرانی بیان کرد: هفتم مهر ماه بهانه ای است برای گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا پالایشگاه آبادان و دیگر شهدا آتش نشان و همچنین یادآوری جایگاه آتش نشانان در جامعه.

حسینلو خاطر نشان کرد: رعایت نکات ایمنی در زندگی روزمره شهروندان، ساخت و ساز های شهری و ایمن سازی ساختمان ها باید جزو اولویت های زندگی مردم قرا بگیرد.

آتش پاد دوم حسینلو افزود: این تریبون بهترین موقعیت برای تقدیر و تشکر از حمایت ها، زحمات اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جهادی شهر خوی هست. در این دو سال گذشته تجهیزات تخصصی نیروهای عملیاتی سازمان بیش از پیش تامین شده و نسبت سال‌های گذشته سازمان از نظر تجهیزات شرایط مطلوب تری دارد.

سجاد حسینلو در ادامه سخنان خود افزود: سازمان با برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان ادارات، پرسنل شرکت ها و کارخانجات خصوصی، دانشجویان، دانش آموزان و نیروهای بسیج مردمی و همچنین دوره های آتش نشان داوطلب تلاش می‌کند تا تمامی شهروندان آشنا با مبانی آتش نشانی و ایمنی و یار و یاور این سازمان در پیشگیری از حوادث و کمک حال در حوادث باشند.

رئیس سازمان در پایان سخنان ضمن تقدیر از ستاد برگزاری نماز جمعه و امام جمعه شهرستان خوی، آمار عملکرد سازمان در یکسال گذشته را به سمع و نظر نمازگزاران رساند.