رفاهیات جمهوری اسلامی باید در مناطق حاشیه شهر نیز دیده شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، ذبیح اله کاظمی در اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان در سال جاری با اشاره به احصاء نیازمندی مناطق حاشیه نشین گفت : ماه عسل و مصوبات جلسات ستاد بازآفرینی را مردم باید در کوچه و محله خود ببینند ؛ مدیران ادارات با حضور میدانی در این مناطق ، بدون تشریفات پای دردودل و مشکلات مردم بنشینند .

فرماندار ویژه خوی همچنین از اهمیت خدمات رسانی به این مناطق گفت و افزود : خدمات دولتی باید در این مناطق چندبرابر سایر مناطق باشند ، بسیاری از این مناطق هنوز از ابتدایی ترین امکانات بهره نبردند و بر این اساس همه ادارات این مناطق مورد هدف را بصورت میدانی بررسی کنند .

وی ادامه داد : مدیر جهادی و جمهوری اسلامی باید درنظر بگیرید که امروز در کف میدان باشد و مناطق حاشیه نشین و محروم شهر جزو اولویت‌های کاری آنان باشد که چرا امروز بعضی از این مناطق حتی مسیر تاکسی یا اتوبوس نیز ندارند .

کاظمی با اشاره به فعالیت همه جانبه دستگاه‌های دولتی و مردمی گفت : ستاد بازآفرینی سخت افزاری نیس ، باید نرم افزاری هم کار شود و در همین راستا مساجد ، کانون ها و پایگاه های محله ها فعالیت می‌کنند و با حمایت های ستاد بازآفرینی، می‌توان این فعالیت ها را چندبرابر کرد .

ذبیح اله کاظمی همچنین تصریح کرد : وضعیت ظاهری مناطق حاشیه نشین و محروم بایستی در سریعترین زمان ممکن تغییر پیدا کند ؛ چرا باید زمانی که وارد محله ای فقیر می‌شویم از سر و وضع خیابان و کوچه وضعیت این منطقه به دست بیاید .