در سال تحصیلی جدید صورت می گیرد؛

خدمات سرویس مدرسه تنها از طریق ثبت‌نام در سامانه «سپند» ارائه می‌شود

سازمان حمل و نقل شهرداری خوی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، غلامحسین رمضان زاده از شروع ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه خبر داد و اظهارکرد: والدین برای ثبت نام سرویس مدارس فرزند دانش آموز خود باید به سامانه سپند https://irtusepand.ir مراجعه و نام نویسی کنند.

وی افزود:ثبت درخواست والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول خردادماه سال جاری آغاز شده و استفاده از سامانه سپند برای ثبت نام سرویس مدارس الزامی است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی با اشاره به ماده ٢٧ این آئین نامه، ادامه داد: به منظور برنامه ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش‌آموزی، والدین موظفند تا ابتدای تیرماه اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه «سپند» کنند.

رمضان زاده اظهار کرد: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد، همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

وی همچنین از شرکت‌های واجد شرایط جهت همکاری و ارائه خدمات حمل و نقل به دانش‌آموزان برای ارائه خدمات در قالب سرویس مدارس دعوت کرد.

 

سامانه سپند ایران

خدمات سرویس مدرسه تنها از طریق ثبت‌نام در سامانه «سپند» ارائه می‌شود