شهردار خوی در برنامه باباقیان؛

حاج مصطفی، شهیدانه زیستن را ترسیم کرد

باباقیان

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، برنامه باباقیان با عنوان گرامیداشت چهلم روحانی جهادگر حجت‌الاسلام مصطفی حاجی حسینلو، همسر و دو فرزند ایشان در سالن اجتماعات شهید برگزینی شهرداری خوی برگزار شد.

حسن نصراله پور در این برنامه با اشاره به شخصیت معنوی این روحانی جهادگر افزود: حجت‌الاسلام حاجی حسینلو یکی از جان برکفان عرصه قرآن و شهادت بود و بر این اساس برنامه شهیدانه را بنیان نموده و اکنون نیز جزو ابتکارات فاخر وی به شمار می رود.

وی ادامه داد: این روحانی جهادگر با عزم راسخ خود توانست جریان فرهنگی تبلیغی عظیمی در تمامی عرصه ها به راه بیاندازد و جوانان بسیاری را با خود در این مسیر همراه سازد.

شهردار خوی همچنین از حادثه غمناک و دردآور سقوط بالگرد و شهادت ریاست جمهوری و همراهان وی گفت و اظهار کرد: شهادت آیت الله رئیسی و همراهان انقلابی وی واقعه‌ای دردناک برای همه ما و آزادی خواهان جهان بود.

نصراله پور در ادامه با اشاره به اینکه تشییع پیکر این شهدا، محبوبیت نظام را در بین مردم برای جهانیان به نمایش گذاشت، بیان داشت: با وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هیچ خللی در مدیریت کشور به وجود نیامده و انشاالله انتخابات آینده نیز همانند تشییع به یادماندنی شهدا، با حضور مردم همیشه در صحنه، پرشور خواهد بود.

برنامه باباقیان برگزار شد

حاج مصطفی، شهیدانه زیستن را ترسیم کرد