با تلاش شبانه روزی پاکبانان ؛

جمع آوری ۱۳۰ تن زباله بصورت روزانه از سطح شهر خوی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، امین الهوردی زاده اظهار داشت: وجود شهری پاکیزه و دل‏نشین در خوی ، ارمغان زحمات شبانه ‏روزی مسئولان و کارکنان این بخش از شهرداری است.

وی با اشاره به اقدامات واحد خدمات شهری شهرداری خوی خاطرنشان کرد: واحد خدمات شهری به نوعی ویترین عملکردی هر شهرداری قلمداد می ‏شود ؛ زیرا مردم بیش از سایر واحدهای خدماتی شهرداری شهر محل سکونت خود ، با این واحد احساس نزدیکی می ‏کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری خوی از جمع آوری زباله های شهر بصورت مداوم گفت و افزود : به طور میانگین هر شهروند در روز ۶۰۰ گرم زباله تولید می کند که با احتساب آمار جمعیت ، در طول شبانه روز ، ۱۳۰ تن زباله از سطح شهر به همت همکاران ما در نواحی پنج گانه خدمات شهری جمع آوری می شود .

الهوردی زاده بیان داشت : آمارهای به دست آمده نشان می دهد که روزهای اول هر ماه ، زباله بیشتری نسبت به سایر روز ها در سطح شهر تولید می شود .

وی در پایان عنوان کرد : زباله های سطح شهر و معابر پس از جمع آوری ، توسط کامیون ها به محل دفن زباله شهرستان واقع در جاده روستای ولدیان که توسط شهرداری خوی مدیریت می‌شود ، ارسال گردند .