جشنی به وسعت آزادی زندانیان؛

برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) در خوی موجب آزادی هشت زندانی شد

آزادی زندانی در جشن بهار عبادت

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حسن نصراله پور افزود: جشن سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) طی روزهای چهاردهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان در خوی برگزار شد که استقبال خوبی هم از سوی شهروندان و مسافران نوروزی را به همراه داشت.

وی اضافه کرد: در این ۲ شب بیش از پنج هزار نفر مسافر نوروزی و شهروند خویی از این مراسم استقبال کردند و حتی برخی افرادی که قصد مسافرات از طریق مرز رازی داشتند، میهمان این مراسم باشکوه شدند.

وی با اشاره به حضور هنرمندانی نظیر سالار عقیلی، سامان گوران و مجید افشاری در این مراسم اظهار کرد: همین امر موجب حضور پرشور مردم به ویژه جوانان درجشن سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) شد.

شهردار خوی با بیان اینکه در این مراسم کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جمع آوری شد، ادامه داد: در این ۲ شب، چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک از سوی مردم و برخی نهادها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی دریافت شد که رقم قابل توجهی بود.

نصرالله پور گفت: با جمع آوری این میزان کمک و با همراهی دادستان خوی، هشت زندانی جرایم غیرعمد در سریع ترین زمان ممکن آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

آزادی زندانی در جشن شهرداری خوی

برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) در خوی موجب آزادی هشت زندانی شد