شهردار خوی در گفتگوی تلفنی با رادیو چیچست؛

با حمایت های دولت مردمی آیت الله رئیسی ، نهضت آسفالت در شهر خوی سرعت بیشتری بر خود گرفته است

شهردار خوی : با پیگیری های صورت گرفته و عنایات دولت سیزدهم ، تاکنون ۳ هزار تن قیر رایگان در اختیار شهرداری خوی قرار گرفته است .

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، حسن نصراله پور صبح امروز در گفتگوی تلفنی با رادیو چیچست گفت : پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر خوی در سال جاری در چهار فاز آغاز و فاز اول با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری تمامی دستگاه های خدمات رسان به بهره‌برداری کامل رسیده است و در ادامه نیز فاز های دوم تا چهارم به ترتیب تا پایان فصل کاری امسال به پایان خواهد رسید.

شهردار خوی با اشاره به نهضت آسفالت در شهر خوی بیان کرد: با حمایت هایی که دولت محترم آیت الله رئیسی ، استاندار آذربایجان غربی و فرماندار پرتلاش شهرستان خوی ، تاکنون ۳ هزار تن قیر رایگان در اختیار شهرداری خوی قرار گرفته که در همین راستا معابر فرعی و اصلی و بخصوص محلات کم برخوردار شهر خوی با سرعت تمام آسفالت ریزی انجام می‌شود.

وی از اجرای برنامه های فرهنگی شهرداری خوی گفت و افزود: بودجه فرهنگی سال جاری رشد ۳ برابری داشته که ضمن اجرای برنامه‌ها و جشنواره های گوناگون ، در حال اجرای جشنواره یای گئجه لری هر شب در محلات مختلف شهر بخصوص مناطق محروم تا فرا رسیدن ماه محرم با حضور هنرمندان استانی و شهرستانی و با استقبال گرم و پرشور مردم می باشیم .

نصراله پور در پاسخ به مطالبات ارسالی مردم به برنامه رادیویی عنوان کرد : طی دو ماه آینده ۳ بوستان آماده بهره‌برداری می‌شود و تقریباً سرانه فضای سبز در شهر خوی به استانداردهای لازم خواهد رسید و در کنار این نیز در پی حل مشکل محله رستم دره سی هستیم و اینکه تا زمان رفع مشکل مالکیت ، از ریختن نخاله‌های ساختمانی و زباله ها جلوگیری کنیم .

وی با اشاره به مطالبه مردم مبنی بر ایجاد ترافیک و مزاحمت در عبور و مرور مردم توسط بنگاه داران خودرو ادامه داد : نمایشگاه های اتومبیل جزو صنوف مزاحم محسوب نمی‌شوند و در این راستا نیز در نظر داریم نمایشگاه یکپارچه بصورت مجتمع در جنب بیمارستان آیت الله خویی به بهره‌برداری برسد ولی با مشکلاتی مواجه شده بود که خوشبختانه با تلاش و همت مجموعه مدیریت شهری و پیگیری های فرماندار شهرستان و همچنین ورود رئیس حوزه قضایی و دادستان محترم شهرستان خوی مشکلات و موانع موجود مرتفع و با انتقال تمامی بنگاه های خودرو به این مجتمع ، در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار خوی از فعالیت سامانه پاسخگویی شهرداری گفت و عنوان کرد : سامانه ۱۳۷ خدمات شهری شهرداری خوی بصورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است و لذا همشهریان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده مشکلات و مسائل حوزه شهری و یا انتقادات ، با سامانه پاسخگویی تماس حاصل نموده و همکاران ما در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع آن مشکلات اقدام خواهند کرد.