شهردار خوی ؛

آغاز طرح استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس در خوی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، حسن نصراله پور در تشریح این خبر عنوان کرد : هرساله با آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس ، اقداماتی در این خصوص انجام می شد که امسال نیز طبق روال سال های قبل طرح ضربتی تنظیف و شست و شوی معابر ، کوچه ها ، مقابل و مسیر های منتهی به مدارس و نیز داخل محوطه مدارس آغاز شد .

وی در ادامه با اشاره به این طرح تصریح کرد : در قالب این طرح ، نواحی پنجگانه خدمات شهری شهرداری خوی هر روز در یک ناحیه اقدام به تنظیف تمامی معابر ، کوچه ها و لایروبی جوب ها می کنند.

شهردار خوی از اهداف اجرای این طرح گفت و افزود : به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف ایجاد محیطی سرشار از پاکیزگی برای افزایش روحیه، نشاط و شادابی دانش آموزان در آغازین روزهای سال تحصیلی ، طرح استقبال از مهر اجرا می شود .

وی با اعلام اینکه این عملیات از چند روز قبل آغاز شده است اظهار کرد: طرح استقبال از مهر که تا هفته آینده ادامه خواهد داشت، طبق برنامه ریزی بعمل آمده از سوی شهرداری خوی ، کلیه مناطق آمده بازگشایی مدارس خواهد شد .

نصراله پور در پایان خاطر نشان کرد : این طرح یکی از طرح‌هایی است که با اجرای آن روحی تازه به مدارس می‌بخشد و با اجرای این طرح روحیه و نشاط بسیاری برای حضور دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی ایجاد می‌شود.