پس از سالها انتظار؛ 

آسفالت ریزی مزار شهدای گمنام خوی انجام شد 

ادامه نهضت آسفالت ریزی 

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، رضا موسی خانی با اعلام این خبر گفت: یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری، کاهش نارضایتی ها و افزایش امیدآفرینی در موضوعات مختلف شهر است که به جد پیگیری و اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا ساماندهی مسیر و محوطه مزار شهدای گمنام خوی در دستور کار شهرداری بوده و به دنبال آن سال گذشته مسیر دسترسی آسان و نزدیک از کمربندی شهید سلیمانی را آسفالت ریزی و به بهره برداری رساند.

موسی خانی بیان داشت: در ادامه ساماندهی این مکان ارزشمند و معنوی مزار شهدای گمنام، ۶۵۵ تن آسفالت در محیطی به مساحت ۶ هزار مترمریع توزیع شد.

وی همچنین با اشاره به سایر اقدامات در این محوطه عنوان کرد: متاسفانه در زمین لرزه دو سال قبل این شهر، سازه اطراف مزار شهدای گمنام دچار خساراتی شده بود که ترمیم و اصلاح آن نیز آغاز و بزودی به پایان می رسد.

معاون امورزیربنایی و ترافیک شهرداری خوی ادامه داد: ایجاد سرویس بهداشتی چند دهنه مجزا و نیز ساخت فروشگاه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شهرداری خوی در محوطه گلزار شهدای گمنام است که طی ماه های آینده بصورت کلی به پایان خواهد رسید.

آسفالت ریزی تپه شهدای گمنام خوی

آسفالت ریزی مزار شهدای گمنام خوی انجام شد