با آغاز سال جدید منتشر شد؛

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر خوی به مناسبت آغاز سال نو

رییس شورای اسلامی شهر خوی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بار دیگر بهار، فصل تازگی، طراوت و نو شدن از راه رسید و به عنوان نشانه‌ای از عظمت و قدرت پروردگار، زیبایی‌های عالم هستی و اسرار شگفت انگیز و قابل تأمل خلقت را با تحول حیات به تصویر کشید.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب توأم با موفقیت‌های بزرگ و اتفاقات و رخدادهای تلخ و شیرین برای مردم ایران بود؛ سالی که ایستادگی سرافرازانه و مقاومت همدلانه مردم در برابر تحریم ها و حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … تجلیگاه حماسه شورانگیز وحدت بخش و محقق کننده هم افزایی جمعی و اتفاق همگانی و همبستگی ملی گردید.

در سال ۱۴۰۲، اقدام های فاخری به دست مدیریت شهری در خوی رقم خورد و با اتفاقات مختلفی مسیر خود را پیمود تا به امروز رسید و در این راه افراد زیادی تلاش کردند.

وجود کاستی‌ها و مشکلات مسئله‌ای قابل درک است اما باید اذعان داشت که در سال گذشته اقدامات ارزشمندی و زیادی نیز حادث شد که می توان به پروژه کمربندی شهید سلیمانی، پیاده راه سازی هسته مرکزی، مسیرگشایی و آسفالت ریزی در جای جای این شهر که البته آثار آن در سال جدید به مراتب مشهودتر خواهد بود.

جذب سرمایه‌گذار، تحول در فضای سبز شهری، بهبود وضعیت مشکلات حوزه پرسنلی، بهبود خدمات در تمام حوزه‌ها، اصلاح امور مربوط به قراردادها، جذب مشارکت مردمی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، بهبود آسفالت و تمرکز بر امور فرهنگی و شهروندی ازجمله اقداماتی بود که در سال گذشته توسط اعضای شورای اسلامی شهر پیگیری و با همت تیم پرتلاش و متحد شهردار ولایی و انقلابی شهر خوی به ثمر نشست؛ چرا که امیدواریم با تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ شاهد شهری پویا و توسعه یافته نیز باشیم.

در پایان لازم می‌دانم از طرف اعضای محترم شورای اسلامی شهر، فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ که مزین با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن هست، به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و ولایت‌مدار شهر خوی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم سال جدید برای همه هم‌وطنان سرشار از موفقیت، سلامتی و سرافرازی باشد.

دکترحمیدرضا عمرانی
رییس شورای اسلامی شهر خوی

رییس شورای اسلامی شهر خوی

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر خوی به مناسبت آغاز سال نو