رئیس کمیسیون سیما و منظر شهری شورای شهر خوی؛

لزوم توجه به فرهنگ قوی خوی در سیما و منظر شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، سیفعلی مرادی اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری تلاش و زحمات بسیاری را در جهت بهبود فضای بصری شهری می کشد و بطوریکه مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است.

وی با اشاره به اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تلاش مستقیم با نشاط اجتماعی دارد، مطرح کرد: در شرایط مختلف ازجمله شرایط کنونی باید هرچه بیش‌تر تلاش کنیم تا این نشاط را به جامعه منتقل کنیم.

مرادی با بیان اینکه باید در راستای حفظ فضای سبز کنونی تلاش کنیم، عنوان کرد: متأسفانه با کم‌توجهی‌هایی که در گذشته انجام شد شاهد قطع کردن درختان باغات شهرها بودیم که آسیب‌های بسیاری در ادامه به‌دنبال داشته است و نباید اجازه نابودی باغات را داد.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز مناسب با اقلیم شهرها نیز اهمیت بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی و بومی‌سازی کشت فضای سبز و درخت می‌تواند در راستای کاهش هزینه‌های نگهداری اثرگذار باشد.

رئیس کمیسیون سیما و منظر شهری شورای اسلامی شهر خوی از تأکید مقام معظم رهبری بر کاشت درختان مثمر یاد کرد و گفت: خوشبختانه فرهنگ قوی‌ و غنی‌ای در کشور و شهر خوی وجود دارد و باید در سیما و منظر شهری از آن بهره‌مند شویم.

مرادی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در سیما و منظر شهری موردتوجه قرار بگیرد، تصریح کرد: این موضوعات ارزشمند هستند چراکه اعلان و معرفی شهیدان می‌تواند بسیاری از رشادت ها و افتخارآفرینی این عزیزان را برای ما و شهروندان یادآوری کند.