عزم جدی شورای شهر خوی در احداث نمایشگاه های اتومبیل

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، سجاد چهره آرا در سومین جلسه بررسی مشکلات نمایشگاه های اتومبیل با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت : شرکت های خدمات رسان ، با عنایت بر بازه زمانی مشخص شده ۱۰۰ روزه ، به تعهدات خود عمل نمودند که در جای خود قابل قدردانی می‌باشند.

وی با اشاره به علت حضور بعضی از مدیران کل در این جلسات در خصوص نمایشگاه های اتومبیل عنوان کرد : بعضی از ادارات شهرستان در فرصت صد روزه به تعهدات خود عمل نکرده و یا به هر طریقی از انجام آن جا مانده بودند که با دعوت مدیران کل و در حضور دادستان و معاون هماهنگی و عمرانی فرماندار این مسائل مطرح و مرتفع گردید .

چهره‌ آرا ادامه داد : در این جلسه مقرر گردید تا طی ۱۰ روز آینده کارهای کارشناسی و بررسی زمین های نمایشگاه اتومبیل به اتمام رسیده و مراحل صدور پروانه نیز آغاز گردد .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با اشاره به موافقت معاون هماهنگی و عمرانی فرماندار خوی از حمایت بانک های عامل اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم بعضی از افرادی که از طریق نمایشگاه اتومبیل کسب و کار می‌کنند ، با هماهنگی معاون عمرانی فرماندار مقرر گردید تا جلسه ای با مدیران بانک های عامل برگزار شده و نسبت به اعطای تسهیلات به واحد های صنفی مذکور اقدام نمایند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: فاز اول و دوم نمایشگاه های اتومبیل شهرستان خوی بزودی به نتیجه می‌رسد و اگر مطالبه و تقاضای مردم در این خصوص بالا باشد با همکاری تمامی ادارت ، در مناطق دیگری نیز جانمایی و اجرا خواهد شد .