شورای اسلامی شهر خوی رتبه برتر شوراهای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۲

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، مرتضی شهسوار رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت : شوراهای شهر و روستا میراث گرانقدر قانون جمهوری اسلامی ایران است و سرمایه اجتماعی در هر نظامی که مبتنی بر مردم سالاری باشد یکی از مولفه های مهم اقتدار است.

شهسوار در ادامه افزود: اگر سرمایه اجتماعی یک جامعه کاهش پیدا کند حس اعتماد، همدلی و همکاری واحد اجتماعی از دست می رود و جامعه دچار بحران اجتماعی خواهد شد بنابراین وجود کوچکترین میزان تخلف در این نهاد مردمی زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با بیان اینکه هدف شورا گره گشایی از مشکلات عینی و مشخص مردم در شهرها و روستاها است، ادامه داد : با توجه به جایگاه و وظایف شورای شهر ، امروز گره گشایی از مشکلات مردم جزو اولویت های مجموعه می‌باشد و لذا این امر باعث جذب اعتماد و همراهی مردم در سایر مسائل اجتماعی را رقم میزند .

رئیس شورای اسلامی شهر گفت : همزمان با فرارسیدن ۹ اردیبهشت و روز شوراها ، همایش شورا ها در تالار وزارت کشور برگزار گردید که با توجه به فعالیت های پرثمر و شبانه روزی اعضای شورای شهر و حمایت های دستگاه های دولتی و نظارتی ، بعنوان برترین شورای شهر در کشور انتخاب شد .

این همایش سالانه در وزارت کشور برگزار و از شورای های برتر شهر و روستا تجلیل می‌شود که امسال شورای شهر خوی و شورای روستای چاووشقلی شهرستان خوی در بین ۱۲ برگزیده از بین ۲ هزار و پانصد مرکز انتخاب شدند .