شهردار خوی؛

ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا در خوی برگزار می‌شود

جشنواره ملی شمس و مولانا

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسن نصراله پور با اشاره به برگزاری این جشنواره افزود: حسام الدین سراج و هادی منتظری از داروان ملی و بین المللی دو داوری هستند که آثار راه یافته به مرحله نهایی ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا را ارزیابی خواهند کرد.

وی ادامه داد: باهماهنگی های انجام یافته از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داور دیگری نیز از اساتید موسیقی سنتی که در استان آذربایجان‌ غربی فعالیت می‌کنند به جمع داوران اضافه خواهد شد.

شهردار خوی اظهار داشت: کیوان کرباسفروش رئیس انجمن موسیقی شهرستان خوی به عنوان دبیر گروه داوران و هاشم عابدی به عنوان داور بخش شعر به اتفاق هم کار داوری و ارزیابی این رویداد ملی فرهنگی و هنری را انجام خواهند داد.

نصراله پور با بیان تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: بیش از ۳۵۰ گروه از سرتاسر کشور در ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا شرکت کرده بودند که از این تعداد، ۱۲ گروه برای انتخاب ۳ گروه برتردر شهرخوی رقابت خواهند کرد.

گفتنی است ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا از دوم تا چهارم بهمن ماه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام در شهر خوی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر و با همکاری معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان خوی، انجمن موسیقی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا وسیمای مرکز آذربایجان‌غربی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار خواهد شد.

جشنواره موسیقی ملی شمس و مولانا

ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا در خوی برگزار می‌شود