عضو شورای اسلامی شهر خوی؛

زیباسازی شهر ، جزو اولویت های اعضای شورای شهر است

رئیس کمیسیون سیما و منظر شورای اسلامی شهر گفت : زیباسازی و توجه ویژه به منظر شهری در راستای ارتقاء روحیه شهروندان و جذب گردشگر ، جزو اولویت های شورای اسلامی شهر خوی می‌باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، الهام سادات مظلومی با اشاره به ظرفیت شهر خوی اظهار کرد : اقداماتی در خصوص زیباسازی شهر در گذشته صورت گرفته است اما با توجه به‌ پیشینه تاریخی شهر خوی ، قرار داشتن در مسیر جاده ابریشم و نیز از دیرباز مورد توجه بوده بایستی متناسب با درخواست شهروندان عزیز ، اقدامات بیشتری در زیباسازی شهر انجام شود .

وی به نقش مهم مشارکت مردمی در زیباسازی شهری عنوان کرد و گفت: در جهت زیباسازی محیط شهری یقینا همشهریان عزیز نقش قابل توجهی را ایفا خواهند کرد که امیدواریم با همراهی و همکاری شهروندان ، شاهد شهری زیباتر باشیم.

مظلومی از تاثیر رسانه ها در مدیریت شهری گفت و افزود : در بعضی از مواقع، رسانه‌های محلی خوی با خبرهای منتقدانه ، مشکلات شهری را در جهت برنامه ریزی مدیران شهری انتشار می‌کنند و ما نیز بسیار قدردانی می‌کنیم ؛ چرا که معتقد هستیم رسانه‌ها یکی از ارکان اصلی توسعه برای شهرها هستند