نشست خبری شهرداری خوی برگزار شد؛

روابط عمومی عنصر اصلی پیشرفت یک مجموعه است

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، نشست خبری شهرداری خوی به همراه مدیر و اعضای باشگاه ارتباطات یونسکو با حضور خبرنگاران ارومیه و خوی در سالن اجتماعات شهید برگزینی شهرداری خوی برگزار شد.

حسن نصراله پور در این نشست با بیان اهمیت روابط عمومی در سازمان ها و ادارات گفت : روابط عمومی حرفه‌ای می‌تواند به محرمانه ترین نقاط سازمان دست پیدا کند و لذا این امر تنها با ایجاد جایگاه اصلی روابط عمومی امکان پذیر است که در پی آن نیز تنظیم گفتگوی سازمان از لحاظ رعایت اصول مصاحبه گری و ارتباط گیری را شاهد می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران ارومیه در خصوص هدف از اجرای پیاده راه سازی هسته مرکزی و زمان اتمام کامل این پروژه و کمربندی شهید سلیمانی عنوان کرد : پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر با هدف روان سازی بار ترافیکی و انسان محوری ، با الهام از طرح فرش ریز ماهی فاز اول آن به اتمام رسیده است .

شهردار خوی ادامه داد : فازهای بعدی پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر و قطعه آخر کمربندی شهید سلیمانی تا پایان فصل کاری امسال به اتمام خواهد رسید .

نصراله پور با اشاره به تأثیر این پروژه ها در سیما و منظر شهری گفت : سنگ فرش هر فاز از پیاده راه سازی هسته مرکزی با الهام از یک برند و محصول خوی طراحی و در حال اجرا می باشد که در نوع خود مثال زدنی و برای اولین بار در خوی اتفاق افتاده و زیبایی خاصی در شهر به ارمغان می‌آورد.

وی همچنین در پاسخ به سئوال سایر خبرنگاران ارومیه و خوی افزود : آزادسازی ، زیرسازی و آسفالت و نیز جدول گذاری در سطح شهر با سرعت بیشتری در حال انجام است که در آینده نزدیک شاهد توسعه و آبادانی شهر خواهیم بود .

در این نشست دکتر امیرعباس تقی پور ، مهندس بهنام تقی پور و دکتر نازلی خرامان مدیر و اعضای باشگاه مدیریت ارتباطات سازمان یونسکو نسبت به دغدغه ها و سئوالات خبرنگاران در حوزه ارتباطات و روابط عمومی پاسخ دادند.