در قالب پیامی اعلام شد؛

دعوت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

روز جهانی قدس

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

«روز قدس» روز تجلی وحدت و همدلی در حمایت از مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و همنوایی جهانی با پاره تن اسلام است.

روزی که خروش یکپارچه مسلمانان و آزادی خواهان جهان، تحقق آرمان آزادی قدس شریف و تحقق وعده و سنت الهی حکومت صالحان بر زمین را نویدی دوباره می دهد. ️ روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خون‏های به ناحق ریخته شده مردان و زنان مظلوم و بی دفاع و کودکان معصوم غزه مقاوم به دست رژیم سفاک و قسی القلب صهیونیستی است و دردمند تر از آن، سکوت غمبار و معنا دار نهادها و مجامع بین المللی و کشورهای به اصطلاح مدافع دموکراسی و حقوق بشر در قبال این جنایات فجیع و ضد انسانی است.

از این رو مردم غیور و بصیر ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در لبیک به ندای تاریخی امام راحل و با تأسی به منویات مقتدا و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، بار دیگر به صحنه آمده و با محکومیت جنایات وحشیانه اسرائیلی ها، فریاد رسای نفرت و بیزاری از متجاوزین و حامیان و هم پیمانان آنها را سر خواهند داد.

بدین ترتیب از اقشار مختلف مردم مومن، روزه دار، پارسا، انقلابی و ولایی شهرستان خوی نیز دعوت می شود تا همگام و همصدا با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی و پرشور تر از همیشه در راهپیمایی باشکوه یوم الله روز قدس شرکت کرده و ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین، کینه و انزجار خود نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان نشان خواهند داد.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی

روز جهانی قدس

دعوت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس