شهردار خوی:

خادم خادمان امام حسین(ع) هستیم

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حسن نصراله پور شهردار خوی گفت : شهرداری خوی در نظر دارد شرایط لازم را برای هیئت‌های مذهبی به بهترین شکل ممکن برای برگزاری مراسمات عزاداری فراهم کند.

نصراله پور شهردار خوی با اشاره به رسالت های فرهنگی شهرداری ادامه داد: شهر همچون انسان است غم و شادی باید در چهره‌اش نمایان باشد، به‌طوری که در ایام شادی، شهر باید شاد باشد و در ایام عزا باید اندوهناک باشد، همانطوری که همکاران مدیریت شهری در دهه ولایت با تمام توان در کنار شهروندان حاضر شدند در ماه محرم نیز چهره شهر، عاشورایی خواهد بود.

شهردار خوی با اشاره به اینکه شهرداری به‌طور اختصاصی برنامه‌ای برای برگزاری هیئت نخواهد داشت افزود: در نظر داریم شهرداری بیشترین نقش را در فضاسازی شهری، کمک به هر چه بهتر برگزار شدن هیئت‌های مذهبی داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی در هیئات مذهبی سطح شهر خاطر نشان کرد: همکاران معاونت خدمات شهری همراه سایر همکاران مجموعه مدیریت شهری با تمام توان آماده ارائه خدمات به عزاداران و خادمان هیأت عزاداری هستند و ما خود را خادم خادمان اباعبدالله حسین(ع) می دانیم.