جامعه مدیون زحمات معلمان است

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، مرتضی شهسوار در گرامیداشت هفته معلم و تبریک این روز در دیدار با معلمان چندین مدرسه خوی اظهار کرد: معلمان ، جهادگرانی گمنام و کم نام هستند که در دورافتاده ترین نقاط شهر و کشور در حال خدمت هستند و لذا قدردانی از این عزیزان وظیفه ذاتی ما است .

وی با اشاره به جایگاه والای مدارسی از جمله شاهد ، گفت : مدارس شاهد با حضور فرزندان و نوادگان شهدا و ایثارگران ، بعنوان شاخص برتر شناخته می‌شود و غیر از این نیز در سال‌های گذشته ، افتخار آفرینی های این عزیزان را هم در کنکور شاهد بودیم .

شهسوار با تبریک این روز به معلمان پرتلاش افزود : مجموعه مدیریت شهری ، شورای اسلامی شهر و شهرداری حامی ویژه آموزش و پرورش در راستای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان است و اخیراً نیز مصوباتی در جهت ایجاد درآمد زایی مدارس به همت اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است .

رئیس شورای اسلامی شهر اضافه کرد: جامعه و مردم و مسئولان کشوری و لشکری همگی مدیون زحمات این جهادگران علمی هستند و ما نیز با تمام توان در خدمت آموزش و پرورش و مدارس هستیم تا کاستی های آنها را در کنار یکدیگر پوشش دهیم .

وی در پایان خاطرنشان کرد : تربیت و زحمت فرزندان همه جامعه را همین معلمان می‌کشند و یقیناً اجر بزرگی نزد خداوند متعال دارند چراکه موفقیت دانش آموزان ، آروزی هر معلمی است .