در راستای نهضت عمران و آسفالت ؛

تکاپوی شبانه روزی شهرداری خوی در آبادانی و توسعه شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، حسن نصراله پور با اشاره به عملکرد عمرانی شهرداری خوی در دو ماهه سال جاری بیان کرد : با آغاز سال جدید ، همکاران ما در مدیریت شهری با همت مضاعف ، در راستای پیشرفت ، توسعه و آبادانی شهر خوی تلاش می‌کنند تا شاهد شهری پویا باشیم.

وی از نهضت آسفالت در سال جدید گفت و افزود: خوشبختانه تا امروز نزدیک ۱۵ کوچه زیرسازی ، جدول کشی و آسفالت ریزی انجام و به اتمام رسیده است و تعداد ۵ کوچه نیز زیرسازی و جدول کشی انجام شده و در مرحله آسفالت ریزی قرار گرفته است .

شهردار خوی با اشاره به آسفالت سایر معابر و کوچه ها عنوان کرد : از اول فروردین ماه تا پایان اردیبهشت سال جاری ، آسفالت ریزی ۱۶ هزار مترمربع معابر خودیاری و لکه گیری سطح شهر انجام شده که در جای خود آمار خوب و نیز همت مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر خوی را نشان می‌دهد .

نصراله پور همچنین اظهار کرد: در ادامه نهضت عمران ، در دوماه اخیر نزدیک ۴ هزار و پانصد متر در سطح شهر اعم از معابر و کوچه ها و نیز کمربندی شهید سلیمانی ، عملیات جدول گذاری به سرانجام رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری خوی با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر امسال ، عملیات اجرایی کمربندی شهید سلیمانی ، پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر ، باغ دلگشا و سایر پروژه‌های عمرانی فاخر را با جدیت پیش می‌برد که امید داریم به رسالت اصلی خود یعنی توسعه شهر برسیم .