نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، امین الهوردی زاده با بیان اینکه در سال جاری کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری خوی پاسخگوی افزون بر ۲ هزار نفر از شهروندان این شهر بودند، اظهار کرد: از این تعداد، بیش هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان درخواستهای اجرایی داشتند و بیش از ۵۰۰ مورد نیز مربوط به مشاوره و اطلاعرسانی بود.
وی افزود: با توجه اینکه شهروندان در فصل زمستان درخواست هرس درختان را از طریق تماس با ۱۳۷ مطرح میکنند، از ماه گذشته موضوع هرس درختان با ۱۵۰ مرتبه تماس، بیشترین آمار تماسها را به خود اختصاص داد.
معاون خدمات شهری شهرداری خوی با اشاره به اینکه شهروندان به راحتی می توانند مشکلات خود را به شهرداری انتقال دهند اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری است که بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات، مطالبات و مشکلات حوزه شهری می باشد.
تماس بیش از ۲ هزار شهروند خویی با سامانه ۱۳۷ شهرداری در سال جاری
آخرین شب از مراسم عزاداری دهه دوم ماه محرم الحرام ۱۴۴۶ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قمی با استقبال پرشور مردم متدین شهر خوی در محوطه شهرداری مرکزی برگزار شد.
اعضای شورای اسلامی شهر خوی شبانه با حضور میدانی از روند آغاز عملیات اجرایی ساماندهی هسته مرکزی شهر بازدید کرده و بر تسریع اجرای پروژه تاکید کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: بنابر مصوبه شورای شهر، شورای ترافیک شهرستان، شورای عالی ترافیک کشور و نهاد های مربوطه، عملیات اجرایی فاز دوم هسته مرکزی آغاز شد.
عملیات سنگفرش فاز دوم هسته مرکزی در خیابان امام حسن(ع) (محله خیابانی) توسط اکیپ های معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهردادی خوی آغاز شد.