به همت شهرداری خوی؛

تداوم عملیات احداث پارک امید با پیشرفت ۴٠ درصدی

احداث پارک در مناطق هدف

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر خوی، رضا موسی خانی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی مدیریت شهری در جهت توسعه متوازن و عادلانه خدمات در نقاط مختلف شهر، عملیات احداث پارک امید با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام می‌باشد.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری خوی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ایجاد این بوستان از سه ماه اخیر شروع گردیده است تصریح کرد: احداث پارک امید از پروژه‌های برنامه اقدام مشترک مصوب ستاد بازآفرینی شهرستان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری  بوده که با مساحتی بالغ بر ۴۵۰۰ متر مربع در منطقه پنج تن آل عبا (جمشید آباد) در دست اجرا است.

وی درخصوص اقدامات انجام یافته در طول سه ماه اخیر اظهار کرد: در راستای احداث پارک امید اقداماتی از جمله تسطیح و زیرسازی به مقدار ۲۲۰۰ متر مکعب، جدول گذاری به طول ۱۲۰۰ متر و اجرای دیوار مالون به طول ۱۴۳ متر صورت پذیرفته که در مراحل بعدی آب رسانی، برق رسانی و اجرای کف سازی انجام خواهد گرفت.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری خوی در ادامه بیان داشت: به منظور ارتقاء امكانات رفاهی، ايجاد محيطهای تفريحی مناسب برای شهروندان، این پارک از امکاناتی چون فضای بازی کودکان، زمین ورزشی، پارکینگ اتومبیل برخوردار خواهد شد.

موسی خانی در پایان خاطر نشان کرد: امسال عملیات احداث ۴ پارک در دستور کار بوده که پارک بعثت در منطقه مالا باغی، پارک عدالت در بلوار شهید شرفخانلو، پارک سفیر در شهرک ولیعصر پایان یافته و امید است پارک امید طی ماه‌های آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

احداث پارک

تداوم عملیات احداث پارک امید با پیشرفت ۴٠ درصدی