به همت شهرداری خوی ؛

برپایی ایستگاه های صلواتی با مشارکت هیئات مذهبی در ایام دهه آخر ماه صفر

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، حسن نصراله پور با تشریح اقدامات صورت گرفته تصریح کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام ، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) ، معابر و میادین مختلف شهر ، با نصب بنر و پارچه سیاه پوش شد .

وی در ادامه همکاری مردم برای برپایی ایستگاه های صلواتی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: چندین ایستگاه صلواتی با همکاری هیئات مذهبی و هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برپا شده است که در این راستا ، همکاری های لازم توسط همکاران ما در مجموعه مدیریت شهری در حال انجام است .

نصراله پور با اشاره به اینکه مردم خوی در عرصه های سیاسی و اجتماعی حضور پرقدرت دارند، تصریح کرد: مردم شهر دارالمومنین خوی در مراسم های مختلف از جمله ایام سوگواری ماه محرم و صفر، بدرقه شهدا، نماز جمعه و راهپیمایی ها حضور پررنگی دارند و این ارتباط مردم ، در رشد و ارتقای مسایل فرهنگی نیز کمک بسزایی می کند.

شهردار خوی با تاکید بر اینکه ارتباط مردم با مساجد، حسینه ها و هیئات مذهبی یک ارتباط تنگاتنگ است، خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از حرکت گروه های جهادی ، مساجد و هیأت مذهبی مبنی بر برپایی ایستگاه های صلواتی بصورت مردم محور، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی نیز همکاری های چشمگیری داشته است .