همزمان با هفته کار و کارگر؛

اقتدار کنونی جامعه ، مدیون شهداست

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، حجت الاسلام والمسلمین حجت قاسم‌خانی در دیدار با خانواده شهید کارگر عباس بابالو گفت : امنیت ، آرامش ، توسعه و پیشرفت کشور در تمامی عرصه ها در سایه تلاش های مخلصانه و جانفشانی های شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه عنوان کرد: زمانی در کشور محتاج سایر ممالک بودیم ولی اکنون با افتخار و صلابت زیر دریایی تمام ایرانی ساخته شده توسط جوانان این مرز و بوم ، ناو ها و زیردریایی های دشمنان را از منطقه اخراج میکند ؛ و اینها در سایه شهدا به وجود آمده‌ است .

قاسم‌خانی از پیشرفت کشور در حوزه بهداشت و درمان گفت و افزود: قبل از انقلاب ، شاهد دکترین بنگلادشی و هندوستانی در کشور بودیم، ولی اکنون در حوزه توریسم درمانی و تولید دارو یکی از چند کشور برتر دنیا هستیم .

امام جمعه خوی از اقدام شورای اسلامی شهر و شهرداری در برنامه ریزی دیدار با خانواده شهدا تقدیر و خاطرنشان کرد : این اقدام ارزشمند مجموعه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری و شهرداری قابل تحسین بوده که در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا قدمی برداشته اند.

شهید عباس بابالو در سال ۱۳۳۰ چشم به جهان گشود . وی ضمن گذراندن تحصیلات خود ، تا سن ۱۶ سالگي در شغل مكانيكی نیز كار كرد. شهيد عباس بابالو كارمند دخانيات خوی بود و از حريم انقلاب هميشه پاسداری مي كرد و در کنار همه مسائل ، در بيمارستان قمر بنی هاشم نگهبانی می داد. زمانی خبر می رسد كه ايادی رژيم قصد حمله به شهر را دارند كه برای مقابله با آنها اقدام مي كند و با رشادت و شهادت طلبانه پيش می رود و همچنان كه در وصيت نامه خود كه در تاريخ ۱۳۵۷/۱۰/۱۴ نوشته شده آورده است كه: به‌آرزوي ديرينه خود كه همان كوبيدن نظام سلطنتی بود رسيده ام و خدا لطف كرده اين انقلاب و رهبر را نصيب ما كرده پس در شهادت من ناراحت نباشيد.» و پس از مدت کوتاهی در اوایل انقلاب به آرزويش رسیده و به درجه رفيع شهادت نائل می گردد.