عضو شورای اسلامی شهر خوی؛

از نهضت عمران تا توسعه خوی در سال جاری

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر خوی: امسال با اجرای پروژه‌های عمرانی ، امیدواریم شاهد رونق اقتصادی و توسعه گردشگری و شهری خوی باشیم .

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، محمد صادق نژاد در جلسه کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر گفت : بودجه سال جاری با افزایش ۴۶ درصد به مبلغ ۵۹۰ میلیارد تومان رسید که از این حجم ، ۳۰۰ میلیارد تومان معادل ۵۱ درصد به پروژه‌های عمران و شهرسازی و حمل و نقل اختصاص یافته است .

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی سال جاری عنوان کرد : ازجمله پروژه‌های عمرانی تعریف شده برای سال جاری ، آغاز فاز اول زیرگذر میدان ولیعصر با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان ، اتمام کمربندی شهید سلیمانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان ، املاک و مسیرگشایی و توسعه شهری با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان ، اتمام پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و سایر پروژه‌ها که ردیف بودجه آنها نیز در بودجه سال ۱۴۰۲ مشخص گردیده است.

صادق نژاد از ادامه نهضت آسفالت در سال جدید گفت و بیان کرد : خوشبختانه با پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر و همت شهردار محترم خوی ، کلیه معابر و کوچه هایی که سال ها قبل خودیاری خود را پرداخت کرده بودند تا شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ به پایان رسید و انشاالله در سال جاری نیز مابقی آنها به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به پیگیری کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر در خصوص مطالبات مردم گفت : باتوجه به درخواست ها و مطالبه مردم عزیز ، کلیه مسائل عمرانی سایت مساکن مهر خوی و آسفالت کوچه های پژوهش تا پایان فصل کاری به اتمام و نیز آسفالت کوی مهندسین نیز تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر خوی در پایان افزود : امیدواریم با اجرای پروژه‌های عمرانی در سال جاری و نیز همراهی مردم فهیم و بافرهنگ شهر خوی ، شاهد رونق اقتصادی و توسعه گردشگری در شهرمان باشیم.

در پایان این جلسه مقرر گردید تا شهرداری محترم نسبت به ارائه برنامه زمانبندی اجرایی و اتمام پروژه‌های فوق الذکر را تا آخر اردیبهشت سال جاری به کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر ارائه نماید .