با تلاش کارشناسان بازدید ممیزی املاک شهرداری صورت گرفت؛

ارسال دو هزار و ۳۰۰ پرونده تخلف ساختمانی به کمیسیون ماده صد

دو هزار و ۳۰۰ پرونده تخلف ساختمانی

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر وشهرداری خوی، مجید قره باغی زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ۵ ماه اخیر یک هزار و ۲۵۰ ملک مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد ۳۲۵ ملک دارای تخلف بوده که از آن تعداد ۲۷۵ ملک به کمیسیون ماده صد ارسال شده است.

مسئول ممیزی املاک شهرداری خوی در خصوص روند ارسال و بررسی پرونده های ممیزی املاک در دبیرخانه های ماده صد شهرداری اظهار داشت: شیوه رسیدگی به تخلفات ساختمانی بعد از گزارش اولیه کارشناسان بازدید توسط واحد ممیزی املاک و ارسال پرونده به واحد شهرسازی مناطق، طی بررسی کارشناسان حوزه شهرسازی به منظور صدور رای به دبیرخانه کمیسیون ماده صد شهرداری در مناطق دو گانه ارسال می گردد.

قره باغی زاده افزود: بعد از زلزله سال گذشته واحد ممیزی املاک در راستای تسهیل در استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن همشهریان عزیز حدودا برای ۲ هزار ملک استعلام صادر کرده است.

وی همچنین ممیزی املاک سطح شهر را یکی از وظایف اصلی شهرداری عنوان کرد و گفت: با حمایت های شهردار خوی و با ارائه آموزش های لازم به کارشناسان واحد ممیزی توانسته است کلیه املاک با وضعیت نامعلوم و نامشخص را شناسایی و فیش عوارض سالیانه برای آنان ارسال وعوارض را وصول نماید، که این امر بخشی از درآمد پایدار برای شهرداری محسوب می گردد.

قره باغی زاده در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان عزیز درخواست می شود تا همکاری های لازم را با واحد ممیزی املاک و اصناف شهرداری خوی انجام داده تا در آینده شاهد شهرداری الکترونیک باشیم.

ماده صد شهرداری

ارسال دو هزار و ۳۰۰ پرونده تخلف ساختمانی به کمیسیون ماده صد