به همت تولیت شمس تبریزی و مفاخر و مجموعه مدیریت شهری؛؛

آیین رونمایی از آثار خوشنویسی محمدباقر جعفرزاده بیلواری و شب شعر و موسیقی در خوی برگزار شد

خط سوم

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، در این آئین از آثار خوشنویسی استادمحمدباقر جعفرزاده بیلواری با شعر شعرای نامی خوی و با مضمون شمس تبریزی و خوی رونمایی و شعرای پیشکسوت خوی، هاشم عابدی، بهرام صاحبدل، گیو قهرمانزاده، محمد شاهویردی و حمید واقفی اشعار خود را قرائت کردند.

حسن نصراله پور شهردار خوی در این آیین ضمن خوش آمدگویی گفت: در مقوله‌های مختلف، هنر به عنوان یک مدل محرکه در موضوعات فرهنگی می‌تواند در تعالی آن جامعه موثر باشد.

وی در ادامه افزود: در هر آئینی هنر به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل محرکه فرهنگ آن کشور محسوب می‌شود.

نصراله پور تصریح کرد: هنر همراه با موضوعات اجتماعی، شرایطی را ایجاد می‌کند که در تمام فاکتور‌های انسانیت تاثیر‌گذار است و لذا بایستی قدردان هنرمندان و آثار آنان باشیم.

هادی سعیدی فر رئیس حوزه هنری استان آذربایجان غربی نیز در این آیین بیان داشت: خوشنویسی یکی از شاخص‌ترین هنرهای دنیا محسوب می شود و استان ما نیز از حیث اساتید مطرح و توانمند این حوزه غنی است.

وی ادامه داد: وجود آثار هنری فاخر و ارزشمند در عرصه های مختلف از جمله شعر و خوشنویسی در شهر فرهنگی و تاریخی خوی، نویدبخش توسعه فرهنگی را در این خطه می دهد.

اجرای گروه موسیقی ماهور، شعرخوانی و رونمایی از آثار خوشنویسی از جمله برنامه های این مراسم بود.

در پایان این آیین با اهدای لوح و هدایای فرهنگی از استاد جعفرزاده بیلواری وشعرای حاضر در برنامه تجلیل شد.

خط سوم

آیین رونمایی از آثار خوشنویسی محمدباقر جعفرزاده بیلواری و شب شعر و موسیقی در خوی برگزار شد